jueves, 6 de agosto de 2009

Me voy, me voy, me voyyyyyyyy

Doncs sí, avui seguiré treballant una estona i marxaré en tren cap a Maastricht. Les botigues estan obertes així que em dedicaré a comprar algunes coses que necessito per arreglar una bici per l'Augusto. Després aniré al jardí, m'asseuré a la cadira i somriuré.

Demà treballaré, prepararé la maleta, netejaré la "meva casa" i organitzaré els espais per fer-los habitables per a dues persones. Arreglaré la bici. M'asseuré a la cadira del jardí, prendré una Coca-Cola i somriuré.

Dissabte m'aixecaré aviat, lluitaré per creuar la ciutat amb una maleta per una zona empedrada i pujaré al tren cap a Amsterdam.

A partir de les 12, simplement, em deixaré portar... :)

1 comentario:

gise dijo...

Què bé, quina alegria!!! Tranquil·la que ens assegurarem que arribi a l'aeroport a temps...
Molt felices vacances a tots dos!!!