sábado, 25 de julio de 2009

Animaldia

Avui m'he decidit a fer una mica la turista i he planejat un passeig en bici per un parc i la visita al Museu d'Història Natural.

M'he comprat un Twister al KFC (aquesta vegada l'he demanat spicy i m'hi han ficat nachos a dins... qué cosas...) i me l'he anat a menjar al parc aquell que vaig anar un dia que estava al costat d'un zoològic. Doncs bé, ha hagut uns quants ànecs que s'han intentat menjar les meves patates fregides però ja els he deixat clar que amb les patates no es juga. He fet unes quantes fotos i m'he dirigit cap al museu.

El museu està bastant bé. M'han agradat bastant totes les èpoques, i els seus corresponents fòssils, fins que he arribat a l'ésser humà. Jo tota contenta que anava, veient pedres i plantes i, de sobte, giro cap a la dreta i entro a una gran sala plena d'animalets morts, dissecats... I jo que començo a caminar ràpid per sortir d'aquella maleïda sala on tots els ulls em miraven com dient: "jo abans estava viu però és que va venir un humà, em va matar i després em va deixar tieso per poder-me ensenyar en un museu". Total que giro a la dreta de nou i em fico de cap a una sala plena d'ocells morts i on hi havia un gosset... Me cago en els holandesos, els museus d'història natural i els humans, en general!

Després he baixat al subterrani a veure si em calmava i a fer una volta pel jardí botànic però... res ja no em semblava bonic.

Així que he sortit i m'he anat a visitar de nou la biblioteca aquella situada a dins d'una església. I després m'he anat a mirar botiguetes. Quan he acabat m'he pujat a la bici i, de sobte, he sentit un xiulet. Un policia m'ha explicat en holandès una cosa que he entès perfectament: si estàs a un recinte comercial ple de gent i ve un policia i xiula, el que has de fer és baixar de la bici perquè vol dir que estàs fent quelcom prohibit. Així que com l'he entès la mar de bé, m'he baixat de la bici, li he donat les gràcies i he marxat ;)

I res, ara estic a casa, vaig a descansar una mica i deixar reposar el lumbago que ja trigava en agafar-me i a pensar en les vacances, que ja s'acosten!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Dins el museu dissecats voldría veure jo als caçadors!!! esclar que en tots els museus d'art natural hi ha aquestes coses.....m'encanten les fotos,que fas doctorat en belles arts?jiji

gise dijo...

Molt xules les fotos...
Saps que ja quasi ha passat un mes? Qui ho havia de dir, eh?
Ànims que ja arriben les vacances...

gise dijo...

Per cert, el Xavi i jo hem comentat sobre altres comentaris de l'article que has escrit, colla de desgraciats...

iNgRiD dijo...

Sí que ho sé que ha passat quasi un mes. Vamos! Como que cuento los minutos! :D

Sí, hi ha de tot en aquest món, ja veus. A mi m'agradaria tenir-los com a subjectes per investigar, són veritables especímens alguns!

Petonets!