domingo, 12 de julio de 2009

De Roma al Maas

Ahir no sabia molt bé què fer. El cert és que els caps de setmana es fan una mica llargs si no tens ningú amb qui compartir-los. Així que la qüestió és mantenir-se ocupat.

Per això vaig decidir anar al Derlon Museum Cellar o el que és el mateix: als baixos d'un hotel. Es veu que quan estaven fent, o refent, l'hotel van trobar unes runes romanes i van decidir deixar al descobert una part. Els diumenges de 13 a 17 és gratuït. Per cert, ara és un restaurant i l'entrada és per la plaça.

Després d'això vaig estar donant voltes en bici per Maastricht. Em vaig aturat a un banc, al costat d'un llac. Vaig menjar uns quants aperitius de formatge i vaig seguir pedalant. De sobte em vaig veure atreta per uns cantants que hi havia a la vora del riu (Maas). Estaven cantant una mena d'havaneres holandeses, hi havia mercadillo també i uns quants vaixells antics aferrats al moll. Vaig estar de sort i justament els dies 10, 11 i 12 d'aquest mes l'entrada a un dels vaixells era gratuïta. Vaig tornar a casa a carregar la càmera una mica i vaig tornar al moll.

Poc m'imaginava jo com havia de ser de divertit aquell passeig en vaixell. Ostres, el passeig va ser ben poca cosa però l'ambient... oh!!! Què divertit! El capità era un cachondo!! Era més una go-go que un capità... Us enganxo un fragment, impagable (pesava molt i al convertir-lo he hagut d'utilitzar un programa que m'afegeix la seva publicitat... què hi farem!).



I perquè us feu una idea de la resta, penjo les fotos aquí.

3 comentarios:

gise dijo...

Que catxondos aquests holandesos!!!
Ah! Ja tinc el micròfonnn, a veure quan els ho connecto tot plegat...Continuarà...
Petons

gise dijo...

Per cert, quina calor que torna a fer aquí...horrorós

iNgRiD dijo...

Sí són divertits quan volen :)

Juas, y ahora los micrófonos! jijij

Aquí fa més calor avui també però hi ha predicció de pluja com cada dia... A veure si aguanta fins que arribi a casa...

Petonets!!