sábado, 11 de julio de 2009

De museus

Avui m'he dedicat a culturitzar-me una mica. El pla era visitar el museu d'història de la ciutat (Bonnefantenmuseum) i un museu amb mobles del s. XVII en una casa del s. XVI (Museum Aan het Vrijthof).

El primer valia 8€ i el segon 5.50€. A mi m'agradaria haver pagat menys... la veritat és que m'han decebut bastant. El primer diguem que no era el que esperava jejeje, d'obres de Maastricht antigues n'hi havia a una planta però a les altres plantes hi havia art contemporani... Mare meva!! Quines obres... ja veureu ja, a les fotos. Bé, tot i així ha tingut la seva gràcia. I el segon museu no estava malament però vaja poca cosa.

Entre museu i museu m'he aturat a dinar i els holandesos m'han tornat a sorprendre. Sabeu què va en el pack d'un menjar del Kentucky?? Tres tovalloletes per a les mans! Qué "fisnos oye".










Podeu veure les fotos clicant aquí

2 comentarios:

Gise dijo...

Déu n'hi do quina quantitat de fotos!!
Tenies aspexcte d'intel·lectual i tot!!
Ai, que ens fem graannss!
Perdó, m'he penjat una mica aquests dies i no t'he escrit res, veig que ens anem adaptant tots i això fa que ens relaxem...
Demà connectarem la webcam als papas i farem una connexió en directe a la tarda un cop instal·lada la webcam i l'skype. A veure què tal!
Si hi ha sort passarem la tarda junts tots plegats. Un besito i fins demà a la tarda!!!

iNgRiD dijo...

Calla, calla... a què hi ha una foto que semblo més gran? Quina depre... jo que creia que no creixeria mai i fixa't!

A veure com va la connexió Repartidor-TVNoguera-Barcelona

petonets!