miércoles, 1 de julio de 2009

Primer dia de treball

Bé,

ja hi som. Avui m'he aixecat a les 7 però no he arribat a la universitat fins a les 10 gairebé... i sense pentinar! Resulta que m'he deixat el respall :)

Pel matí m'he preparat el dinar consistent en un entrepà d'un formatge de comí (crec) i com un embotit que no sé què és però està bo.
Després m'he preparat la motxilla i cap a l'estació! I una vegada a la feina m'han presentat a un munt de gent que parlava estrany i m'han ensenyat el meu despatx on estaré sola fins al proper mes que vindrà un noi.


He treballat molt avui i he dinat a les 12.30 perquè estava morta de gana ja! Crec que m'adaptaré bé a l'horari jijijij

La gent ha estat molt amable, tots molt atents i somrients. La veritat és que semblen sincers però qui sap què deien quan parlaven en holandès! Aquesta llengua és com una mena d'anglès amb cops de consonant alemany y "r" franceses.

I l'àngel del dia ha estat la Gemma, una noia de Mataró casada amb un holandès, que m'ha fet de guia-intèrpret.

10 comentarios:

Augusto Casanovas dijo...

Quin lloc més maco! T'estimo

judith dijo...

Me cago en el blog dels collons!!! quan ho havia escrit tot resulta que no tenia conta feta i no se quins rollos..aixó de tenir una germana multimedia....crec que demà t'enviaré un mail dels de sempre....jiji.
Que sàpigues que m'ha fet molta enveja el teu bocata de formatge de cominos (per allà en mengen molt) i soposso que el temps és meravellosament càlid perque no has dit res..aqui literalment ens estem fregint amb una ona de calor africana,que dic jo,vale que africa s'acava als pirineus,peró no es podríen quedar el seu clima!!!!!
En fí,que passis una bona nit de tulipanes!!!!!!

Muakis i lametones

gise dijo...

Segon comentari que intento enviar. Això ja és massa per a mi, massa modernitat, m'estic fent vella, sniffff
Que bé que hagis trobat algú que parli el català, si és que sortim com bolets.
En fi, disfruta cada dia encara més que vui...
Petons

Anónimo dijo...

Hola tulipanas!!

Doncs per aquí fa molta calor. ara mateix estem a 23º i tot el dia a rondat els 28º. Estan fregits els holandesos! No em creuen quan els dic que a Espanya encara fa més calor :)

A veure sisters, jo diria que si li dieu a "elegir una identidad" "anónimo", ja no us demanarà res més. Ho heu fet així? Va que ja esteu posades a tope amb les tecnologies!

Doncs sí, s'agraeix parlar català!! Hi ha dues persones que parlen castellà també i tothom (i quan dic tothom em refereixo al porter de l'edifici també) parlen anglès. Qué fuerte, qué fuerte!

Ale, vaig a dormir que segons els horaris d'aquí jo sóc una pendona :p

Anónimo dijo...

Quina tía mes transnochadora!!a les 11!!!!!uuuuu!!!!amb raó estàn tan blancs!!!si només dormen!!!Com portes l'anglés? s'assembla en algu al que has estat estudiant tot l'any? suposso que no,ah! i per cert,allà l'abuela del poble mes remot (la paqui d'aqui) parla anglés!! veus com aixó es africa...bé no del tot,a l'africa també parlen anglés...
Anem a comprar coses per gósol..quants pempis!!
Talueg minitulipana

iNgRiD dijo...

Ei tatilla!!! Aneu a comprar coses per Gósol per Barcelona, Berga...? Teniu notícies de les obres?

Doncs l'anglès va, amb dificultats perquè entre que jo el parlo indiocatalán i ells indioholandés... costa una mica. Si tu preguntes et responen en anglès però no trobes informacions en anglès, ni fotlletons, ni cartells, ni res de res...

Apa vaig a fer un post que avui també tinc aventures!!

Besitossss

Anónimo dijo...

Uala la pubertulipana!!no has pensat en possar-te picarols i plomes i una pancarta on digui "I'm a catalonian girl Se nota???"jiji.son molt sossos,pero educats i nets,que hi farem...
Avui hem trucat a l'obra,ja tenim portes, finestres i porta del parquing,l'electricista es de poble i ..."encara no he passat,que i sou? pujo ara si voleu"que coño hem de pujar! has de pujar tu sol desde fa 2 mesos!!!total que encara no tenim llums...han posat la part d'abaix dels armaris de la cuina...pero sense portes i el marbre, que per fi veuré com queda...;p.Demà anem al ikea a comprar tot el de la cuina,un moble pel lavabo i moltes coses que cauran...
Buenu deprés del super rollo que t'he fotut passa una bona nit i somriu molt amb el dvd i sense ell!!!
Petons de la tulipana mayor

Ingrid dijo...

Super!! Això avança! Porteu diners en efectiu a l'IKEA que sinó us deixareu la paga doble i tot!!! :)

Quan aneu a Gósol??? Feu fotos eh!

Petonets de la tulipana petita :)

PD: per cert, encara no he vist tulipanes...

Anónimo dijo...

Eiii xavalita!!avui també treballes? quins plans tens? que faràs? has anat de farra el friday night? jo estic com si hagués sortit...el Bengi ahir tenia un sopar i jo un reciclatge,així que com que no tenía son ( com de costum) m'en vaig anar a dormir tard,i aquest matí ens hem llevat a les 7 per passjar al yuko abans d'anar al ikea....on ens hem deixat 360 E!!!! o sigui que porto una borratxera del 15 jiji.Ja tenim plats,gots,olles,paelles,armari pel lavabo.moble de la tv,estantería pel traster,penjadors per l'armari...i un llarg etc..també hem triat l'armari per l'habitació,les lliteres i els matalassos,peró no ens cavía al cotxe,així que llogarem una furgoneta quan l'anem a comprar i ja ho pujarem a gósol.
Ens han dit avui que signarem l'escriptura abans d'acavar el mes,aixó vol dir que podrem passar allà les vacances!!!...si no passa res d'estrany...ja tinc ganes que el veieu i que pugueu fer un cap de setmana..o més.
Que faràs aquest finde? be,ja ho explicaràs al blog (que estic fent servir com una javata!!)
que vagi molt bé!!!

MUAKS

iNgRiD dijo...

Jolines!!! Qué de cosas!!! Quina ilu, no? Doncs, escolta, per tot el que heu comprat em semblen pocs diners...

Tinc ganes d'anar a Gósol, però a casa vostra... uhhhh serà com un somni, no? Després de tant de temps... Potser a la cinquena vegada pujarem en el nostre cotxe:p I potser només pot conduir l'Augusto, jejeje

Ara faré un post i explico el que he fet avui. Acabo d'arribar!! ( i per mi és molt tard...)

Apa, que us aprofitin les tapes que esteu cruspint-vos en aquest moment!