miércoles, 8 de julio de 2009

La Caputxeta Vermella

Com m'he rigut aquest matí!! Ai, ai... Només sortir de casa amb la bici s'ha posat a ploure, sort del meu "chubasquero"! Fins aquí, no tenia cap gràcia la situació. Però, de sobte, anava creuant el pont que uneix una banda i l'altra del riu quan davant meu veig a la Caputxeta Vermella. Imagineu: plou molt, fa vent i tu vas mirant al terra, amb dificultats. I apareix davant teu (d'esquenes) una figura vermella. Una senyora d'uns 50 anys, amb bambes, uns bessons que ja voldria qualsevol futbolista, una faldilla de Doña Rogelia negra i una jaqueta vermella amb caputxa onejant al vent. I la senyora tota flipada, corrent amb la bici pont avall... quin riure!! Gairebé caic de la bici!! Tot un espectacle, la veritat... llàstima no haver-li vist la cara, aniria en consonància?

A part d'això, el dia ha estat d'allò més fructífer però a la vegada depriment. Depriment pel gris del cel i la pluja que cau sense parar aquí. Perque feu un tast, he gravat un momentet de pluja.



Una de les coses bones que sí té estar aquí és que hi ha una màquina de cafè, xocolata i altres begudes que és gratis (me repito). És divertit perquè sempre que vaig a agafar un cafè em trobo el regulador de dolçor al mínim i jo que el poso sempre al màxim i encara em sembla amarg... Això em recorda a un comentari que em va fer la meva amiga Lisett de Caracas que deia que a Espanya som molt dolços, que ens agrada tot amb molt de sucre. Serà veritat? Jo, per si de cas, a casa tinc sacarina no sigui que l'abús em porti problemes d'amplades corporals.

Per cert, del 8 al 23 d'Agost estaré "Out of Office" perquè... tachán tachán... estaré de vacances!!! :)

Segueix plovent...

3 comentarios:

Bàrbara dijo...

Reina!

Jolines, jo dic que per aquí plou, però no tant, el xirimiri que cau aquí és glòria comparat amb la pluja d'Holanda... quin rotlluu!
Molts ànims!
I me n'alegro molt de que tinguis vacances! te les mereixes!!!
Ja has pensat què faràs?

Petons grossos!

Ingrid dijo...

A que plou molt!!! Bufff, i avui jo estava feliç perquè ens hem aixecat amb sol i m'han dit que nanai de la china, que a la tarda plourà. En fi, suposo que és una teràpida de xoc: no t'agrada la pluja, ¡pues toma dos tazas!

Responent a la teva pregunta Bàrbara... si el Ministeri es comporta anirem a fer un tour per Nederland, if not... visitarem Maastricht :)

I tu? Vas de creuer??

Petonets!

Bàrbara dijo...

Siii! embarquem el dia 20, a l'ultim lloc del món on pensava anar de creuer, alaska. Jo pensava que la gent als creuers prenia el sol, enlloc de veure glaciars! però segur que és molt xulo, ja t'explicaré :)

I bé, espero que el Ministeri es porti i pugueu anar a fer un tour per nederland... pq si no, agafaré un avió per xafar algun cap, pq mira que tenen els ous quadrats, al ministeri, grrrrr. Paciència.

Petons!