domingo, 5 de julio de 2009

Pollo al curry, migdiada i passeig en bici

Doncs per aquí plou en aquests moments. Ha estat la meva primera pluja i m'he salvat pels pèls!

Avui he estat a casa fins al migdia. He dinat tranquil·lament (pollastre al curry) i després, com a bona espanyola, he fet una migdiada de dues hores. Cal dir que per aquí també s'estila, clar que ells simplement es queden adormits, no rep cap nom :)

Després m'he decidit a sortir al carrer amb la meva bici però abans la volia arreglar perquè els frens no anaven gaire bé (us enganxo la foto perquè veieu l'estat en que estaven) i tenia unes baretes deixades anar. Però resulta que la llogatera no sabia on tenia les eines. Així que m'he anat a una botiga con arreglen bicis. Però no la meva. M'han dit que era massa vella i que no me l'arreglaven! Així que m'he comprat 4 pastilles de fre, una clau anglesa i una cinta adhesiva i ¡ale, a treballar!! M'hi he passat la meva bona estona però al final ha quedat prou bé :)


I quan ja tenia la bici a punt m'he anat de visita turística: he anat a recórrer una part de la muralla, he passejat pel Stadspark, he recorregut (per fora) el zoo, he vist esglésies, etc. Totes les fotos les trobareu a: http://www.facebook.com/album.php?aid=123917&id=645074611&l=66b5af2504

I ara a sopar i a descansar que demà a les 8 he d'estar a l'altra banda de Maastricht i abans de les 9 he de visitar al Paul (el meu codirector de tesi) que ja ha tornat de vacances!!!

"fins demà si di vol"


1 comentario:

gise dijo...

Que apañá... Les fotos, xulíssimes!!
Un cap de setmana ben aprofitat. Ja veus, els dies passen i ja tornes a començar la setmana. Treballa i distreu-te moolt.
Petons